Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Pisemny powód zwrotu/reklamacji
Pisemny powód zwrotu/reklamacji dołącz do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

 

Zwrot towaru

1. Zwrócić można towar w terminie 14 dni (czternastu) liczonym od dnia wejścia w posiadanie rzeczy. Towar, w stanie niezmienionym, jest odsyłany wraz z dowodem zakupu, gwarancją i instrukcją (jeżeli jest ona dołączona do danego produktu) oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy wraz z danymi konta bankowego i danymi odbiorcy przelewu.

2. Kwota uznanego zwrotu zostanie przekazana na wskazane przez Zamawiającego konto bankowe w ciągu 14 dni od daty zwrotu towaru i nie później niż 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez sklep podpisanej przez Zamawiającego faktury korygującej (jeżeli dowodem zakupu była faktura).Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Miksza Ogrody Maciej Miksza
Sklep EGO Power+

ul. Wernyhory 17, 71-240 Szczecin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl